torsdag 29. april 2010

Den Jævla naboen!



Jeg blir så forbanna!

Etter et uhell i fjor sommer har vi hatt et helvete med naboen.
Og de er jo helt sinnsyke! Jeg HATER de!

Det som skjedde var at hundene våre var løs, og bjeffet på hestene deres. Den ene ble skremt og hoppet over et gjerde, og fikk en strekk og noen skrubbsår!
Vi var ydmyke, tok alt på vår kappe! Betalte dyrlege regninger osv!

De idiotene ga seg jo faen aldri, anmeldte oss, og begjeret hundene avlivet!

Heldigvis gikk ikke noe av dette. Saken ble henlagt, og hundene er fullt lovlige, og skal ikke avlives! Det var heller ikke båndtvang på den tiden,og sånt kan skje! ved uhell!

Jeg har hest selv, så det er jo i utgangspunktet ingen hyggelig opplevelse!

Men etter en stund når vi trur at alt har roet seg, vi er høflige og hilser på den muggene naboen, for det har vi lært er folkeskikk hjemmefra:P

Så får jeg en tlf fra huseieren min! Naboen prøver og kjøpe huset vi leier. Kun for å få oss vekk! GLEM DET!!! Vi kjøper huset!

Og jeg lover.. Den nye hundegården skal bygges opp på grensa til huset deres!

IDIOTFOLK!



Sorry-trynene på bildene over er Hundene våre, Cita og Frost <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar