torsdag 20. mai 2010

15 Mai-2010-- BIRTHDAY!

Lørdag 15. mai feiret vi bursdagen til mine venninner Helle og May.


De leide et lokale og vi spiste tapas og hygget oss!

Denne kvelden endte jo som alle andre..... Ufaorskammet full! Hehe. Men moro var det.

Det blir jo ikke gøyere enn man gjør det til selv ;)


Her er noen bilder fra kvelden:




Lille, meg og Helle svinger oss på utsiden! <3





Min Mats og jeg.



Helle og Ailin.



Formen begynte og hjelpe på disse 2. Lille og Carina <3





Bursdags"barnet" Helle, og hennes kjære -Anders:)



GuttaKrutt, Mats og Anders!



Swing-stanga, Anders M :)



Carina og "hunken" Finn! hehe



Helle og Anders M, får swingt seg litt :)

Her var noen hvertfall. Resten egener seg ikke på trykk, eller var så uskarpe/uten motiv at de ikke kunne legges ut.
Hvem vil vel se bilder av SØRPE dritings folk, eller bilder av taket, lamper, bein, ører osv.. Når alkohol-inntaket blir så stort blir det plutselig litt vanskelig og holde fokus, og faktisk ta bilde av det man sikter på...

Men jeg vil si det var en velykket feiring av de 2 snuppene <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar