lørdag 22. mai 2010

Barbeque-Night!

Endelig er sommeren her!

Og jeg kan ikke beskrive hvor elektrisk jeg er.. NÅ skulle døgnet virkelig hatt flerer timer! Jeg har så mye jeg har lys til og gjøre før den er over!

I går hadde vi grillfest hjemme, men digg mat og good stemning. Vi glemte helt og bruke kamera i løpet av kveden, men her er ihvertfall noen bilder :)


Gresset måtte klippes før folk kom. Her er mats, og lillebror Magnus ute og kjører:)


Litt blurry bilde av meg og Mats, men det får gå :)


Carina er blid...


Det er Trond også:)


Jeg blir kjempe-sjarmerende når jeg får litt innabords:P


BÅDE jeg OOG Lille blir like sjarmerende:) Her fylleklatrer vi i Epletreet!


Så er jeg og Mats litt romantiske under epletreet... <3
Fine lykter? Jeg vet!


Lille avslutter epletre-shooten, med et hopp-sprett-tjo-ogHEI!

Ble ikke mange bilder, men det var flere der denne kvelden. Lars, May, Christoffer, Anders, helle og mats K.
Hadde en kjempekoselig kveld! Det er dette som er sommer! <3 Gode stunder med de man er glad i! Hele døgnet! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar