torsdag 20. mai 2010

17.mai... Hurra... veeel. Vi prøver..

17 mai..

Hva skal jeg si. Dette er egentlig en dag jeg hater. Jeg synes det er en fryktelig masete dag, og jeg hater dager hvor man liksom "mååå" gjøre alt mulig.

Meeen, vi kledde på oss finstasen vi. Så barnetog, borgertog, russetog. Spiste middag hos svigers, og med bestefaren min på brygga i Tønsberg. Og når dagen var over, fant vi ut at dagen hadde vært ganske hyggelig.. Men fy faen. Det var godt når den var over.¨

Her er noen smile-bilder fra den store dagen:


Lillebroren til Mats, Magnus i barnetoget:)


Mats og svigemor, Gunn Mari! ( verdens beste)


Carina`s Tobias i toget!:)


Gunn Mari`s Samboer Ole, og hans sønn Alexander.(som er i krigsskolen. (derfor den flotte uniformen;))


De 2 fine, Carina og hennes sønn Tobias!


Mats og jeg på middag hos hans foreldre.


Gutta spiller litt mens de venter på maten.


Gunn Mari og jeg. Sjekk hvordan begge prøve og gjemme røyken! Hoho!

Glemte desverre kamera hjemme resten av dagen, så fikk ikke tatt flere bilder.

Men etter dette dro vi og så borgertoget, og på brygga i tønsberg.
Kjente jeg var RIMELIG glad for og slenge av meg kjole øg høyhelte sko etter nesten 12 timer i outfiten!

Da ble det sofagårring resten av kvelden. Deilig det....

PeaceOUT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar