fredag 7. mai 2010

Klart Svar!- BRENN I H#¤"&&/E!


Klart svar i overskriften , er selvfølgelig butikken Klart Svar!

Jeg måtte levere inn min Iphone3Gs fordi den ikke ladet. De sa det kom til og ta 2-3 uker før jeg kunne få den tilbake. For det var så lang tid rep kom til og ta.
Jeg ringte de da nesten hadde gått 3 Uker, og spurte hvordan de lå ann.

Da fikk jeg beskjed om at det var en fuktskade på den (som kunne skyldes klamme lommer, våt veske osv) Bullshit sa jeg, og krevde og få en n y tlf, eller den gamle tilbake. Da fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne få den gamle tilbake og måtte betale for den?!

Tlf fikk jeg til jul, og det vil da si at den var 4mnd gammel da jeg leverte den på rep. Burde ikke det gå på garantien, eller burde de hvertfall ikke informert om dette da jeg leverte tlf?

Anyway! Jeg var ikke fornøyd med dette, og ville ha tilbake tlf min. om den var reparert eller ikke. Etter mye frem og til bake, oppringinger osv, Fikk jeg snakke med sjefen til han jeg hadde levert inn tlf til.

Han sa: -Beklager, tlf din er skrotet! du kan kjøpe en ny for 2600kr. SKROTET!?!"?!?" WTF!?
Han mente de hadde ringt meg 3 dager etter at jeg hadde levert den inn? og siden jeg ikke svarte MÅTTE de skrote den! Hva faen??? Tlf ble sendt til Belgia fredag morgen. tviler på at de har rukket og funnet ut av det lørdag morgen. Fuktskade du lissom... Men uansett, at de ringte - Det var ikke tilfelle. og hvis de har det, men jeg ikke har svart. Legg igjen en mld på svarer, eller send en SMS? Dere jobber i en telebutikk, og burde vite hvordan det gjøres!?

Etter mye kjefting og smelling på tlf, ble jeg så forbanna at jeg krevde en ny tlf eller den gamle tilbake! Sånt piss finner jeg meg ikke i....

Jeg lager en sak ut av dette.

Tenk og skrote min tlf, uten og si ifra, uten og gi meg noe papirer på at den er ødelagt, og så tilby meg en ny for 2600?

OOOOG! I tilegg være en ass av en kundebehandler!



To be Continued!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar